کلید و پریز

 

هنگام خرید کلید پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

اگر به دنبال این هستید که شکل و شمایل جدید به خانه یا دفتر کار خود بدهید خرید یا تغییر کلید پریز میتواند گزینه مناسبی باشد. برخلاف سایر تغییرات طراحی مانند کفپوش یا رنگ جدید، تعویض کلید و پریز سریع و آسان است و واقعاً می تواند یک اتاق را متحول کند. با این حال، هنگام انتخاب کلید و پریز جدید خود باید به عوامل خاصی توجه کرد.

 

انتخاب رنگ کلید و پریز

هنگام انتخاب کلید و پریز جدید، می خواهید سبک و رنگی را انتخاب کنید که با احساس اتاق مطابقت داشته باشد. آیا طراحی فعلی اتاق مدرن، سنتی یا ترکیبی از هر دو است؟ کلیدها و پریزها در طیف وسیعی از طرح ها هستند، به این معنی که شما می توانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با اتاق باشد. روکش برنجی به خوبی یک اتاق سنتی را تکمیل می‌کند، در حالی که روکش نقره‌ای یا کرومی می‌تواند در یک اتاق مدرن عالی به نظر برسد.

 

کلید و پریز فلزی

همچنین مهم است که در نظر بگیرید که آیا پوشش فلزی دیگری در اتاق وجود دارد یا خیر. این می تواند از دستگیره در گرفته تا چراغ های اتاق ، زیور آلات یا قاب عکس باشد. شما می خواهید کلید و پریزی را انتخاب کنید که مکمل فلزات موجود باشند، نه اینکه با آنها برخورد کنند. بنابراین، اگر می توانید یک تم فلزی مانند طلایی را در اتاق مشاهده کنید، یک کلید و پریز با رنگ مشابه برای ظاهری منسجم انتخاب کنید.

 

وضعیت دیوارها

قبل از خرید کلید و پریز جدید، ضروری است که وضعیت دیوار خود را بررسی کنید. اگر دیوارهای شما صاف نیستند، سوکت ها و کلیدهای صفحه تخت عالی به نظر نخواهند رسید. آنها به راحتی ناهنجاری ها را نشان می دهند، بنابراین باید کلید و پریز را روی یک دیوار صاف قرار دهید.

 

دیوارهایی که اخیراً گچ کاری شده اند

اگر اخیراً دیوارهای خود را گچ کاری کرده اید، باید مراقب باشید. دیوارهای تازه گچ کاری شده ممکن است ماه ها طول بکشد تا به درستی خشک شوند. نصب زود هنگام پریزها و کلیدهای جدید می تواند منجر به لکه شدن آنها شود.

 

سیم ارت

اگر در خانه قدیمی زندگی می کنید، باید سیم کشی را در نظر بگیرید. اگر کلید و پریز ساده سفید خود را به فلزی تغییر  می‌دهید، باید به سیم ارت مجهز شوند. قبل از خرید کلید و پریز های فلزی، با یک برقکار بررسی کنید که آیا خانه شما سیم کشی ارت دارد یا خیر.

برای خرید کلید و پریز از نورجم با ما تماس بگیرید.