چراغ خیابانی سی او بی

چراغ خیابانی COB

چراغ های خیابانی COB جزو پر فروش ترین چراغ های خیابانی سال های اخیر هسنتد ، این چراغ های خیابانی LED COB به طور گسترده به عنوان مقرون به صرفه ترین محصولات روشنایی معابر در نظر گرفته می شوند. محفظه چراغ خیابانی COB LED به صورت دایکاست و کاملا یکپارچه است. لامپ سی او بی از لنز یکپارچه استفاده می کند که تابش نور قوی تری دارد. با استفاده از تراشه های سی او بی و منبع تغذیه LED با کیفیت بالا، اثر روشنایی و پایداری این سری ازچراغ های خیابانی تضمین شده و کیفیت بالایی دارد.

 

توان چراغ خیابانی سی او بی

با استفاده از تکنولوپژی پر نور COB، امکان تامین این چراغ در توان های ۵۰،۱۰۰،۱۵۰ و ۲۰۰ موجود میباشد و استفاده از این نوع چراغ خیابانی بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

طراحی ویژه

اتلاف حرارت این چراغ خیابانی COB که کاملاً با بدنه از جنس آلومینیوم تولید شده است می تواند گرما را به طور مؤثری هدایت و پخش کند و در نتیجه باعث کاهش دما در لامپ خیابانی ال ای دی شود.

 

مقاومت در برابری خوردگی

سطح بدنه چراغ خیابانی سی او بی با اکسیداسیون و رنگ الکترو استاتیک ضد خوردگی پوشش داده می شود. این چراغ خیابانی COB با ساختاری جمع و جور و زیبا، عملکرد بسیار خوبی در برابر خوردگی، ضد آب و گرد و غبار دارد.

 

شار نوری

منبع نور این چراغ خیابانی COB از چیپ های سی او بی با شار نوری بالا استفاده می کند و لومن هر تراشه می تواند به ۱۲۰lm/W برسد.

 

مزایای چراغ خیابانی سی او بی

این چراغ با توان های متفاوت و طول عمر بالا تولید میشود که قابل نصب بر روی پایه های روشنایی با ارتفاع ۴ تا ۱۲ متر جهت روشنایی معابر فرعی و اصلی میباشد.

 

قیمت چراغ  خیابانی سی او بی

با توجه به فراوانی و تنوع توان نورپردازی این چراغ جهت اطلاع از اخرین قیمت  این محصول با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

 

زمان تحویل

تحویل ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان فروش نورجم تماس بگیرید.

جهت اطلاع از تضمین کالا و نحوه باز پرداخت پول شما در صورت عدم رضایت از کالا با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سایز متغییر نسبت به توان چراغ
توان ۵۰،۱۰۰،۱۵۰ و ۲۰۰ وات
شار نوری ۱۳۰ تا ۱۵۰ لومن بر وات
رنگ نور ۲۸۰۰،۴۴۰۰،۶۴۰۰ کلوین
زاویه تابش ۹۰ °درجه
نوع لامپ سی او بی
ضریب قدرت ۰٫۸۵
برند ال ای دی اسرام
ولتاژ ورودی ۲۰۰-۲۴۰ ولت
فرکانس ۵۰ Hz
متریال آلومینیوم
وزن چراغ ۱٫۸کیلوگرم و بالاتر
درجه حفاظت  در برابر گرد و غبار و رطوبت IP65
طول عمر مفید چراغ ۵۰۰۰۰ ساعت
دمای کارکرد -۲۰/+۴۰
گارانتی ۲ سال