چراغ ال ای دی پارکی دکوراتیو

چراغ ال ای دی پارکی دکوراتیو

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، یافتن بهترین نورپردازی در فضای باز متناسب با نیازهای شما می تواند یک کار دشوار باشد. با انواع مختلف، کارکردها و سبک های مختلف برای انتخاب، گاهی اوقات کمی راهنمایی لازم است تا شما را در مسیر درست هدایت کند.

اینجاست که ما با راهنمای کامل خود برای انتخاب نورپردازی مناسب در فضای باز وارد می شویم. از راهنمایی ها و توصیه های ما در زیر استفاده کنید و روشنایی فضای باز خود را بر اساس منبع برق، منطقه، عملکرد یا سبک انتخاب کنید.

 

انواع چراغ ال ای دی پارکی دکوراتیو

انواع این نوع چراغ ها در صنایع روشنایی نورجم

چراغ های باغ

از چراغ های عمومی باغ می توان برای روشن کردن همه چیز از تخت گل، درختچه ها و درختان گرفته تا مسیرها و تاسیسات زینتی استفاده کرد. چه تزیینی و چه کاربردی، چراغ های باغ برای بهبود زیبایی هر فضای باز یا فضای حیاط عالی هستند و در سبک های بسیار متنوعی عرضه می شوند.

 

چراغ های حیاط و پاسیو

اگر به دنبال روشن کردن پاسیوها و قسمت های عرشه خود هستید، چندین گزینه دارید. مناطق حیاط که مستقیماً خارج از خانه شما قرار دارند را می توان با چراغ های دیواری در فضای باز به طور مؤثر روشن کرد، در حالی که پاسیوهای انتهای باغ و عرشه را می توان با استفاده از نورافکن های غرق شده که در خود عرشه تعبیه شده است یا با چراغ های مینی بولارد روشن کرد. کلید نورپردازی خوب پاسیو و عرشه، ظرافت و مینیمالیسم است، به طوری که این سبک ها فضای کمی را در قسمت های نشستن شما اشغال می کنند و در عین حال نور محیطی و کاربردی بسیار مورد نیاز را فراهم می کنند.

 

چراغ های راهرو

گزینه‌های نورپردازی ویژه زیادی برای کسانی که مایل به نورپردازی مسیرها، مسیرها و سایر مناطق دسترسی هستند، وجود دارد. این فضاها به روشنایی نیاز دارند تا به اندازه کافی روشن و کارآمد باشند تا ایمنی و کمک ناوبری بیشتری را فراهم کنند و در عین حال جذاب به نظر برسند و مانع دسترسی نباشند. چراغ‌های بولارد، چراغ‌های دیواری و نقاط درون زمینی برای این منظور ایده‌آل هستند و نور عملی و زیبایی‌شناختی را برای همه انواع مسیرها فراهم می‌کنند.

 

روشنایی اصلی در فضای باز

اگر به دنبال نصب روشنایی در نزدیکی خانه خود هستید، روشنایی بیرونی برقی انتخاب ایده آلی است. این نوع روشنایی به گونه ای طراحی شده است که مستقیماً از منبع برق خانه شما تغذیه می شود و باید توسط یک متخصص نصب شود. روشنایی برق در فضای باز یک گزینه قابل اعتماد است که تا زمانی که بخواهید روشن و ثابت می ماند، اگرچه اگر قصد دارید به طور مکرر از روشنایی خود استفاده کنید باید هزینه برق اضافی را در نظر بگیرید.

 

چراغ های خورشیدی

تا حد زیادی ارزان‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ایده روشنایی فضای باز، چراغ‌های خورشیدی با ذخیره انرژی خورشید در داخل یک باتری ویژه طراحی شده کار می‌کنند، که سپس در شب فعال می‌شود. این بدان معنی است که می توانید آنها را در هر کجا که دوست دارید قرار دهید و به سادگی آنها را فراموش کنید. ایده آل برای یک گزینه نورپردازی باغ با تعمیر و نگهداری کم. علاوه بر این، فناوری نورپردازی با انرژی خورشیدی از آنچه که بود فاصله زیادی گرفته است و نور روشن‌تری را برای مدت طولانی‌تری نسبت به گذشته فراهم می‌کند.

 

روشنایی فضای باز با باتری

بسیار قابل حمل و مناسب برای استفاده معمولی و کوتاه مدت، روشنایی فضای باز با باتری یک گزینه عالی برای مهمانی های خارج از منزل است. روشنایی باتری در اشکال و اندازه‌ها از چراغ‌های بشکه‌ای گرفته تا شمع‌های LED و چراغ‌های رشته‌ای مهمانی وجود دارد، بنابراین می‌توانید با تکان دادن یک سوئیچ از نور محیط لذت ببرید. برای روشنایی کار عملی یا برای نورپردازی مناطق بزرگ ایده آل نیست، روشنایی باتری در فضای باز برای استفاده های تزئینی گاه به گاه مناسب است.

 

روشنایی امنیتی

نورپردازی امنیتی که اغلب با استفاده از سنسورهای PIR برای تشخیص حرکت کار می‌کند، یک شکل مؤثر محافظت از اموال شما است که با از بین بردن مناطق سایه‌دار به جلوگیری از مزاحمان کمک می‌کند. ایده آل برای خانه ها و مشاغل.

 

پروژکتور

نورافکن ها همچنین به عنوان نورپردازی امنیتی بسیار پرنور هستند و طیف وسیعی از نور را برای پوشش مناطق بزرگ می تابانند. معمولاً نورافکن‌های دیواری برای باغ‌های بزرگ، پارکینگ‌ها و حیاط‌ها ایده‌آل هستند.

 

چراغ های باغچه ای

چراغ‌های باغچه ای که برای تامین نور ناوبری در امتداد راه‌ها و مسیرها طراحی شده‌اند، در فواصل زمانی معین قرار می‌گیرند تا نوری یکنواخت و کاربردی را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید، ارائه دهند. چراغ‌های باغچه ای در طرح‌های بلند و کوتاه عرضه می‌شوند تا همه نیازها را برآورده کنند.

 

چراغ های دیواری

چراغ های دیواری در فضای باز همه کاره فوق العاده هستند و انواع کاربردها را ارائه می دهند. از نورپردازی پاسیو ها و ایوان ها گرفته تا تامین امنیت و دکوراسیون بیشتر برای نمای بیرونی خانه، چراغ های دیواری بسته به نیاز شما می توانند از برق، خورشیدی یا باتری تغذیه شوند.

 

پایه چراغ پارکی

ایده‌آل برای خانه‌ها و املاک تجاری، روشنایی پایه چراغ، نورپردازی گسترده و روشن بالای سر را برای روشن کردن مسیرها، راهروها و باغ‌های محوطه‌سازی شده فراهم می‌کند. پایه چراغ، هم کاربردی و هم تزئینی، ایده های نورپردازی فضای باز را بسیار متنوع می سازند.

 

چراغ های سقفی

یک جایگزین بسیار قوی و کاربردی برای چراغ های دیواری استاندارد در فضای باز، چراغ های سقفی برای مقاومت در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی طراحی شده اند و بسته به نیاز شما می توانند به عنوان چراغ های دیواری و سقفی نصب شوند. ایده آل برای تامین نور مستمر در املاک تجاری و مسکونی.

 

چراغ های درختچه و درخت

این چراغ ها که برای روشن کردن حاشیه باغ، درختچه ها و درختان طراحی شده اند، نور محیطی زیبایی را ارائه می دهند. در طرح‌های سنبله و نورافکن در زمین موجود است، چراغ‌های درختچه‌ای و چراغ‌های درختی را می‌توان در زمین نصب کرد و به سمت بالا زاویه داد تا شاخ و برگ را روشن کند.

 

چراغ های مولتی ال ای دی

به عنوان نورپردازی منظره تزئینی بسیار محبوب است، چراغ‌های LED تغییر رنگ به فضاهای بیرونی شما پاشیده می‌شوند و نور محیطی برجسته‌ای را با تفاوت ایجاد می‌کنند. سبک‌ها از چراغ‌های بشکه‌ای تغییر رنگ گرفته تا صندلی‌های تغییر رنگ، نورافکن‌ها و نورپردازی متغیر است.

 

چراغ های مهمانی

ایده‌آل برای افزودن فضایی جادویی و آماده مهمانی به هر فضای بیرونی، چراغ‌های مهمانی از جمله چراغ‌های پری و لامپ‌های لامپ فستونی، پایانی عالی ایجاد می‌کنند. در نسخه های باطری و برق شهری و در طیف وسیعی از سبک ها موجود است که مطابق با نیازهای نورپردازی تزئینی شما در فضای باز است.

 

چراغ ال ای دی مدرن و مینیمال

اگر به دنبال ایجاد زیبایی‌شناسی براق و معاصر با فضای بیرونی خانه یا محل کار خود هستید، باید سبک‌های نورپردازی با لبه مدرن را انتخاب کنید. به کروم و فلزات صیقلی فکر کنید که با اشکال تیز، خطوط برجسته و طرح‌های عجیب و غریب مخلوط شده‌اند تا جلوه‌ای آینده‌نگر، تمیز و مینیمال را برای تضاد با فضاهای بیرونی شما ایجاد کنند.

 

چراغ ال ای دی سنتی

اگر به دنبال استفاده از سبک کلاسیک تری از دکوراسیون در فضای بیرونی خانه یا کسب و کار خود هستید، نورپردازی فضای باز به سبک سنتی ایده آل است. چه فانوس‌های زیبا و سبک ویکتوریایی در مس یا برنج یا طرح‌های منحصربه‌فرد در جلوه‌های چوب طبیعی یا سنگ، این سبک نورپردازی برای هر خانه‌ای با سبک سنتی‌تر مناسب است.