چراغ فلورسنت ال ای دی

چراغ ال ای دی فلورسنت خطی

فناوری روشنایی LED به نقطه‌ای رسیده است که کارایی آن، توجیه نگه‌داشتن لامپ‌های فلورسنت قدیمی یا لامپ‌های رشته‌ای را دشوار می‌کند. حتی اگر هزینه‌های جایگزینی اولیه برای انتخاب لوله‌های LED بیشتر باشد، شما شاهد صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهید بود که در بیشتر موارد ظرف ۲ سال هزینه‌های اولیه را پرداخت می‌کند. لامپ های لوله ال ای دی خطی جدید با پلاگین و بازی ساده و با بالاست سازگار هستند. شما به سادگی باید لامپ فلورسنت خود را بردارید و جایگزین چراغ LED خود را وصل کنید.

 

فناوری روشنایی LED کارآمدتر است

لامپ های جایگزین LED به طور متوسط ۳۰٪ کارآمدتر از لامپ های فلورسنت خود هستند. این بدان معناست که اگر سالانه ۱۰۰۰۰۰ تومن صرف هزینه های انرژی روشنایی خود می کنید، هر سال که از لامپ های LED استفاده می کنید، صورتحساب شما ۳۰۰۰۰ تومن یا بیشتر کاهش می یابد. لامپ های LED استاندارد T8 با مصرف برق ۱۲ وات در دسترس هستند، در حالی که لامپ های فلورسنت آنها از ۲۵ وات شروع می شوند.

 

چراغ های ال ای دی فلورسنت جهت دار هستند

یکی از دلایل اصلی کارآمدتر بودن تیوب های LED این است که فقط در یک جهت نور ساطع می کنند. دیودهای ساطع کننده نور (LED) همگی در امتداد پایین لامپ قرار گرفته اند و نور را به سمت پایین می فرستند. لامپ های فلورسنت نور را در همه جهات منتشر می کنند، از جمله تا سقف جایی که نیازی به آن نیست.

 

چراغ های فلورسنت LED به راحتی دیمر دار می شوند

توانایی کم کردن نورهای شما کارایی آنها را افزایش می دهد زیرا شما فقط از وات لازم برای مقدار نور مورد نیاز خود استفاده خواهید کرد. اکثر چراغ های فلورسنت دارای دو تنظیم روشن و خاموش هستند. این بدان معناست که حتی اگر فقط به کمی نور نیاز داشته باشید، همچنان باید با مصرف کامل برق کار کنید. برخی از لامپ های فلورسنت گران قیمت با یک بالاست مخصوص قابل تنظیم هستند، اما در این مرحله، هزینه شما با گزینه LED قابل مقایسه است.

 

چراغ های فلوسنت ال ای دی فاقد جیوه هستند

یکی از معایب لامپ های فلورسنت این است که هر لامپ حاوی جیوه است که برای محیط زیست مضر است و باید به درستی دفع شود. می‌توانید کیت‌های بازیافت مخصوصی را خریداری کنید تا لامپ‌های فلورسنت خود را به درستی دور بریزید، اما این را به هزینه انتخاب نور فلورسنت نسبت به چراغ‌های LED اضافه کنید.

 

روشنایی LED دمای رنگ های مختلفی را ارائه می دهد

قبلاً لامپ های LED فقط در دمای رنگ سرد ۵۰۰۰ کلوین و بالاتر در دسترس بودند. این مورد دیگر نیست، زیرا لامپ های LED بین بسیار گرم (۲۷۰۰K) تا بسیار خنک (۵۷۰۰K) در دسترس هستند. اکنون می‌توانید از لامپ‌های فلورسنت LED در انواع برنامه‌ها از مراقبت‌های بهداشتی که ممکن است دمای رنگ سرد را می‌خواهید تا خانه‌تان که ممکن است دمای رنگ پایین و گرم را ترجیح دهید، استفاده کنید.

 

لامپ های فلورسنت ال ای دی دوام بیشتری دارند

آیا تا به حال لامپ فلورسنتی را که روی زمین افتاده باشد برداشته اید؟ اگر این کار را کردید احتمالاً با جارو و خاک انداز بوده است. لامپ های لامپ فلورسنت بسیار شکننده هستند، اما همتایان LED آنها بسیار قوی هستند. آنها با محفظه پلاستیکی بادوام ساخته شده اند که حتی باید بتواند در برابر سقوط از ارتفاع کم مقاومت کند.

 

چراغ ال ای دی فلورسنت دمای کمتری تولید میکنند

لامپ های فلورسنت مقدار قابل توجهی گرما را از بین می برند. تهویه مطبوع شما در تمام طول روز با آن مبارزه می کند تا محیط شما را در دمای قابل قبولی نگه دارد. از طرف دیگر LED ها عملا هیچ گرمایی را از بین نمی برند. علاوه بر مصرف انرژی لامپ ها، LED ها به شما کمک می کنند تا مصرف انرژی تهویه مطبوع خود را کاهش دهید.

 

چراغ ال ای دی فلورسنت سنسور دار

یک راه عالی برای بهبود کارایی در انبار یا فضاهای دیگر، نصب سنسورهای اشغال است. این تضمین می کند که نور فقط در مناطقی تولید می شود که شخصی در آن حضور دارد. متأسفانه، این می تواند تأثیر زیادی بر عمر لامپ های فلورسنت شما داشته باشد. هر بار که یک لامپ فلورسنت را روشن می کنید، مقدار کمی بخار جیوه می سوزد. پس از کاهش آن، لامپ دیگر کار نخواهد کرد. از طرفی عمر لامپ LED تحت تأثیر تعداد دفعات روشن و خاموش شدن آن قرار نمی گیرد.

 

نصب آسان چراغ ال ای دی فلورسنت

بسیاری از لامپ های LED “وصل و بازی” هستند، به این معنی که شما می توانید آنها را مانند یک لامپ فلورسنت نصب کنید. برای اینکه این موضوع درست باشد، به دنبال لامپ‌هایی باشید که «سازگار با بالاست» هستند، به این معنی که می‌توانند از بالاست نصب شده در فیکسچر فلورسنت شما برای تغذیه LED‌ها استفاده کنند.

 

خرید چراغ فلورسنت ال ای دی

زمان آن فرا رسیده است که لامپ های فلورسنت کنار رفته و فضا را برای فناوری LED باز کنند، زیرا لامپ های LED بسیار کارآمدتر و مقرون به صرفه تر از لامپ های فلورسنت هستند. به عبارت ساده، اگر می خواهید انرژی خود را کاهش دهید و در عین حال در زمان و هزینه نیروی کار صرفه جویی کنید، چراغ های خطی خود را به LED تغییر دهید!

نورجم ارائه دهنده چراغ ال ای دی فلورسنت خطی