چراغ اتاق کودک ال ای دی

چراغ اتاق کودک ال ای دی

نورپردازی اتاق کودک چیزی است که ممکن است وقتی در هیجان طراحی اتاق کودک خود هستید به آن فکر نکنید. با این حال، از آنجایی که هم سبک و هم عملکرد را ارائه می دهد، مهم است که ابزار روشنایی کودکان را بخشی از طراحی کلی اتاق کودک خود قرار دهید. امروزه گزینه های زیادی وجود دارد که انتخاب وسایل شیک را آسان می کند.

امروزه، والدین به سمت گزینه‌های نورپردازی اتاق کودکان، مانند لوسترها، که قبلاً نادر به حساب می‌آمدند، گرایش دارند. چراغ های بچه گانه در سبک های زیادی وجود دارند که ممکن است انتخاب تنها یکی از آنها سخت باشد. اگر در حال طراحی یک اتاق کودک نرم و لطیف هستید، یک لوستر مینی صورتی برای شاهزاده خانم خود انتخاب کنید. یک لوستر غربی برای اتاقی با تم گاوچران یا یک لوستر قورباغه ای برای اتاقی با تم حیوانات انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که کودک شما زمان زیادی را صرف تماشای سقف می کند، بنابراین چیزی را انتخاب کنید که محرک باشد. اگر می‌خواهید لوستر بچه‌تان همه‌کاره باشد، لوستری را انتخاب کنید که با سایه‌هایی که در طول سال‌ها سبک اتاق فرزندتان را تغییر می‌دهید، آن را تغییر دهید.

 

اندازه چراغ اتاق کودک

هنگام انتخاب چراغ اتاق کودک، به این فکر کنید که چقدر نور در اتاق می خواهید. اگر به نور زیاد نیاز دارید، یکی را با چهار یا پنج شاخه در نظر بگیرید. اگر روشنایی اتاق عاملی نیست، یک لوستر سه بازو انتخاب خوبی است. دور لوستر را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که اندازه آن برای اتاق مناسب است. دقیقاً از جایی که دوست دارید لوستر آویزان شود مطمئن شوید، زیرا نمی خواهید بیش از یک بار سوراخکاری کنید. اگر کودک شما زیر چراغ می خوابد، باید در نظر داشته باشید که لوستر چقدر می تواند آویزان شود. اگر کودک شما بسیار فعال است.

مدال های سقفی یک انتخاب عالی برای برجسته کردن لوستر، پنکه سقفی یا سایر وسایل نور هستند. مدال های سقفی نه تنها به خودی خود زیبا هستند، بلکه نگاه ها را به سایر ویژگی های اتاق نیز جلب می کنند. مطمئن شوید که اندازه مناسب اتاق خود را انتخاب کنید.

 

انواع روشنایی اتاق کودک

چراغ اتاق کودک کوچک

یک اتاق کودک کوچک به این معنی است که شما باید وسایل را به نسبت اتاق اندازه کنید، بنابراین یک لوستر کوچک را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، لوسترهای مینی کریستال، تمام سبک های مدل های بزرگتر را ارائه می دهند، اما طراحی فشرده ای دارند که متناسب با مهد کودک شما باشد. در نهایت، اگر در مورد توانایی خود در نصب ایمن وسایل روشنایی کودکان – به خصوص لوسترها یا دیوارکوب ها – مطمئن نیستید، یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

 

پنکه های سقفی فانتزی

پنکه های سقفی گزینه خوبی برای اتاقی است که نیاز به هوا دارد. آنها نور را فراهم می کنند و همچنین می توانند هوا را در سراسر اتاق به گردش درآورند و نسیمی ایجاد کنند. پنکه های سقفی با توجه به سلیقه شما در سبک های مختلفی موجود هستند. همچنین می‌توانید نقاشی سفارشی را برای افزودن یک لمس شخصی به وسایل خود در نظر بگیرید. در انتخاب پنکه خود به اندازه اتاق و ارتفاع سقف توجه داشته باشید. اگر یک پنکه رنگ شده سفارشی می‌خرید، ممکن است بخواهید زنجیر کششی را جداگانه خریداری کنید که با آن طرح مطابقت دارد.

 

چراغ دیوارکوب اتاق کودک

امروزه دیوارکوب ها بسیار پیچیده هستند و راهی عالی برای تبدیل اتاق کودک به اتاقی برای یک کودک بزرگتر هستند. اگر برنامه شما این است، به دنبال نورپردازی دیوارکوب باشید که دارای گزینه سایه باشد و به شما امکان می دهد بسته به ظاهری که می خواهید، اکنون یا بعداً از سایه استفاده کنید. دیوارکوب های منحصر به فرد زیادی در دسترس هستند، بنابراین اتاق کودک شما قطعاً شبیه اتاق دیگری در همسایگی نخواهد بود! اگر می خواهید یک محصول شیک داشته باشید، به دنبال دیوارکوب های کریستالی زیبا و جاودانه باشید.

 

آباژور اتاق کودک

آباژور ها نور اضافی را فراهم می کنند و زمانی که می خواهید درخشش ملایم تری داشته باشید می توان از آنها به جای نور بالای سر استفاده کرد. هنگام انتخاب آباژور بچه گانه – مخصوصاً آباژور های رومیزی – مطمئن شوید که هر گونه ضمیمه به سایه مانند منگوله های آویزان دور از دسترس کودک شما باشد تا نتواند لامپ را روی خودش بکشد. اگر یک آباژور بزرگ را برای اتاق کودک خود در نظر می گیرید، به یاد داشته باشید که کودک شما روزی راه می رود و ممکن است مجبور شوید برای جلوگیری از واژگونی یک کودک نوپا ماجراجو، یک چراغ کف را جابه جا کنید.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نورجم ، تماس بگیرید.