پروژکتور ال ای دی آرین

 

پروژکتورهای آرین با تکیه بر تجربه، دانش متخصصان و نخبگان صنعت روشنایی کشور طراحی و تولید  و در شرایط محیطی  مختلف تست و بهبود داده شده است. پروژکتورهای آرین به طور کلی در دو نوع ۲۲۰ ولت و ۱۲ ولت تسیم می شوند که در ادامه به معرفی آنها مزایا و کاربردهای آنها ی پردازیم.

 

مزایای پروژکتور ال ای دی آرین

  • تولید شده با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه
  • بدلیل داشتن منبع نور گشترده و حباب قوسی پلی کربنات (دیفیوزر)آنتی UV، نوری یکنواخت، با ثبات و با تابشی فراگیر ارائه می دهد که باعث نمایش جذاب تر اجسام میشود و هرچه در ارتفاع بالاتر نصب شود نور، با کیفیت رنگ بهتری پخش خواهد شد.
  • قابلیت کارکرد در محدوده دمایی ۳۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد
  • دارای بدنه مستحکم از جنس آلومینیوم دایکاست شده و پره های متناسب و کارآمد جهت دفع کامل حرارت و در نتیجه عمر طولانی تر محصول
  • فاقد جیوه و گازهای شیمیایی
  • بدون صدا
  • با روشن شدن آنی و بدون نیاز به گرم شدن
  • مقاوم در کلیدزنی بالا
  • سبک
  • ابعاد کوچک-قطر ۱۵ سانتی متر و ضخامت ۴ سانتی متر
  • ضد ضربه
  • ضد گرد و غبار
  • با رنگ پودری الکترو استاتیک
  • کم مصرف و با بازده بالا

نکته مهم:

هرگز پروژکتور۱۲ ولت را به منابع بالاتر از ۱۵ ولت مثل ۲۴ و ۲۲۰ ولت متصل نکنید. زیرا ضمن سوختن محصول و احتمال آتش سوزی، مشمول گارانتی نخواهد شد. دارندگان خودروهای دیزل از مبدل ۲۴ به ۱۲ و یا از یک باتری استفاده کنند.

 

پروژکتورهای ال ای دی ۱۲ ولتی آرین

این نوع پروژکتور بدون نیاز به اینورتر و موتور برق کار می کند. و قابل استفاده با باتری های UPS، هلی شات(پهباد) لپتاپ، موتور سیکلت، دریل شارژی، ماشین شارژی، جاروشارژی و هر منبع تغذیه و آداپتوری که ولتاژ ۱۰ تا ۱۴٫۵ ولت را فراهم میکند که در اینصورت با توجه به آمپر باتری، توان نوردهی بین ۲ تا ۵ ساعت را خواهد داشت.

همچنین پروژکتورهای ۱۲ ولتی آرین بدلیل استفاده از منبع DC، برخلاف پروژکتورهای AC، در حین عکاسی و فیلم برداری باعث ایجاد نویز خطی نمی شود. در ضمن قابلیت اضافه کردن ده ها متر سیم مرغوب و ۲ * ۰٫۷۵ به بالا جهت انتقال پروژکتور به اماکنی را که امکان تردد خودرو نباشد دارند و میتواند به عنوان نور اضطراری در حین قطع برق شهری هم در منازل و محل کار استفاده شوند.با توجه به ویژگی های یاد شده پروژکتور آرین برای افراد زیر مناسب است :

  • کمپرها و طبیعت گردان
  • عکاسان و فیلم برداران در مناط دور افتاده (قابل نصب بر روی سه پایه و منوپاد)
  • محیط بانان و جنگل بانان
  • غواصان و صیادان
  • عشایر و زنبورداران
  • ورزش و تفریحات شبانه شبانه در فضای باز
  • چادرهای امدادی، هلال احمر و آتش نشانی

 

معرفی انواع پروژکتورهای ال ای دی ۱۲ ولتی آرین

  • مدل سورن

این مدل با توان ۴۰ وات، دارای ۴ متر سیم، قلاب جهت آویختن و گلند مناسب می باشد و ضمن داشتن تمامی ویژگیهای فنی و فیزیکی اشاره شده در ساخت، با ۱۳ ساعت نوردهی فوق العاده و مداوم (تا ۳۰۰۰ لومن) بدون تخلیه باتری و بی نیاز از استارت مجدد خودرو،مناسب برای تمامی گروههاست.بخصوص برای کسانی که مدت زمان نوردهی از اهمیت بیشتری برخوردار است مثل فروشندگان، کمپ نشینان و نیزدارندگان باتریهای غیر خودرویی

  • مدل رادین

این مدل ۵۵ وات با مشخصات ظاهری یکسان با مدل سورن دارای نور بسیار عالی می باشد که با ۷ ساعت نوردهی بی نظیر و مداوم (تا ۴۵۰۰ لومن) بدون تخلیه باتری و استهلاک آن  برای کسانی مناسب تر است که در زمان کمتر، نور بیشتری را نیاز دارند، مانند عکاسان و …

  • مدل آرمان

این مدل ۵۵ وات نیز علاوه بر داشتن ویژگی های مدل رادین، بدلیل استفاده از ۵ متر کابل، گلند پلی آمید دنباله دار PG7 و وکیوم بهتر (IP65)، محصولی کاملا عملیاتی است و ضمن امکان استفاده برای تمامی گروه ها، بیشتر برای استفاده در شرایط سخت و میدانی مثل مناطق بحرانی و مرطوب و نیز شیلات و صیادی قایق و لنج مناسب می باشد.

  • مدل خلیج

این مدل ۵۵ وات نیز ضمن داشتن تمامی ویژگی های مدل آرمان، دارای پیچ و مهره استیل، ۱۰ متر کابل و نیز وکیوم کامل (IP67)، ضد آب بوده و مناسب جهت استفاده غواصی و ماهیگیریهای شبانع می باشد.

 

معرفی انواع پروژکتور ۲۲۰ ولت :

  • پروژکتور ال ای دی ۲۲۰ ولت بنیامین

برای اولین بار ترکیبی از لامپ و پروژکتور که دارای مجموع امتیازات هر دو محصول می باشد. دارای بدنه با رنگ بندی متنوع الکترواستاتیک جهت المانهای رنگی محیط، سنسور حرارتی ، آنتی فلیکر، دارای فیلتر LC جهت مقابله نوسانات برق،دارای حباب آنتی UV و مقاوم در برابر  آفتاب دارای سیم ارت،ابل تعمیر و بازیافت،ابلیت تنظیم جهت تابش،ضد باران و رطوبت و گرد و غبار. این پروژکتور برای فضاهایی مانند معابر ،موزه و گالری،فضای سبز، حیاط، سر درخانه و لابی آپارتمان و هتل ، بالکن و تراس ، آرایشگاه ، ویترین رستوران و فست فود، سالن های ورزش و محیط کار، مساجد و اماکن زیارتی ، معادن و تونل مناسب می باشد.

  • پروژکتور سقفی ال ای دی ۲۲۰ ولت منور

این محصول دارای رنگ الکترواستاتیک، سنسور حرارتی ، انتی فلیکر ، دارای فیلتر LC، جهت مابله با نوسانات برق، ضدضربه و رطوبت،قابل تعمیر و بازیافت، بدلیل سبک و باریک بودن (اسلیم)، امکان نصب آسان به عنوان روکار و توکار با پیچ   MDF و بدون نیاز به سوراخکاری و برشکاری در سقفهای کاذب( کناف) و نیز جابجایی ۶ سانتی متر پس از نصب جهت تراز با دکوراسیون.

این محصول بدلیل پخش نور به صورت مستقیم و بدون شکست نور به سمت پایین، راندمان نوری بسیار بیشتری نسبت به محصولات مشابه و هم توان در بازار با توجه به انرژی مصرفی دارد و نیز بدلیل داشتن حباب قوسی و تابیدن بخشی از نور به سقف،مانع تیرگی و سایه در سقف و در نتیجه نورپردازی بهتر محیط می شود.

این پروژکتور مناسب فروشگاه، نمایشگاه،آرایشگاه، پارکینگ، آشپزخانه، راهرو، دفاتر کار و ادارات و مراکر درمانی است .

  • پروژکتور ۲۲۰ ولت RGB رنگین کمان

دارای بدنه ای با رنگ بندی متنوع الکترواستاتیک جهت هماهنگی با المانها و تریم رنگی محیط، دارای سنسور حرارتی ، ماوم در برابر نوسانات برق، ضد ضربه و ضد آب ،ابلیت تنظیم جهت تابش، دارای کنترل جهت خاموش و روشن کردن، تنظیم رنگ، شدت و افکت های نور، دارای ۴ رنگ اصلی،۱۶ رنگ ترکیبی و ۴ نوع افکت تغییر نور، امکان نصب سیم دو شاخه دار به طول دلخواه جهت جابجایی. این پروژکتور مناسب برای فضاهایی مانن رستوران و سفره خانه، سر در محل کسب، باغ تالار، جشن و آذین بندی، ویلا، لابی هتل، اتاق خواب، موزه و گالری، نمایشگاه، استودیو و آتلیه عکاس ی و فیلم برداران جشن تولد ، مهدکودک ها ، لایتینگ.

  • پروژکتور رشد گیاه فول اسپکتروم ۲۲۰ ولت ارغوان

دارای بدنه با رنگ بندی متنوع الکترو استاتیک جهت تطاب با دکوراسیون، دارای سنسور حرارتیريال مقاوم در برابر نوسانات برق،قابل تعمیر و بازیافت، ضد آب و رطوبت،قابلیت تنظیم جهت تابش و نیز امکان نصب سیم دو شاخه دار در طول دلخواه جهت جابجایی، ترکیبی از پروژکتور و لامپ و دارای حباب دیفیوزر جهت پخش نور مساوی به تمامی نقاط گیاه (برخلاف محصولات مشابه که نور تیز به سرشاخه ها و سایه و تیرگی به نقاط دیگر ی رسد)، دارای طیف های کامل (nm840 –nm380) جهت رشد زایشی و رویشی در ریشه، تنه، ساقه،برگ، گل،میوه و جلوگیری از رشد علفی و طولی گیاه.

مناسب برای تمامی گل های خانگی، فروشندگان و پرورش دهندگان گل در گخانه های صنعتی، معمولی، آئرو و هیدروپونیک، آکواریوم پلنت، نور پردازی در نمای بیرونی، پاسیو و دکور منازل بدون  کوچک ترین آسیب به انسان و حیوانات خانگی، فاقد اشعه UVA

نکات مهمی که در لامپ رشد گیاه باید بدانید: استفاده ثابت در یک نیمه از روز توصیه می شود که این زمان با توجه به سایه دوست و یا آفتاب دوست بودن گیاه بین ۷ تا ۱۵ ساعت می باشد. و لازم است که نیمه تاریک شب، به استراحت و غبار پاشی گیاه اختصاص داده شود و از جابجا کردن مکرر این زمان و روشن خاموش کردنهای پی در پی نور جدا خودداری شود. بهتر است هر چند هفته یکبار گلدانها برای نورگیری مناسبتر جابجا و یا در جای خود چرخانیده شوند این محصول در شرایط واقعی و محیط تست شده و در دو هفته اول متوجه تغییر جهت گیاهان بسمت پروژکتور ارغوان و پس از ۴۰ تا ۵۰ روز پس از مصرف، متوجه شادابی و رشد گیاه خواهید شد

این پروژکتور جهت گیاهانی است که فقط به دلیل عدم نور کافی ، از رشد بازمانده اند و علت های دیگر شامل خاک ضعیف،زهکشی نامناسب،آبیاری و رطوبت، بیماری و افت و سایر موارد نیز باید بررسی گردد.حداقل ارتفاع پروژکنور از تاج گل ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر باشد و نور آن حداقل برای ۴ متر مربع کافی است.

 

خرید پروژکتور ال ای دی آرین:

جهت اطلاعات بیشتر ،خرید پروژکتورهای ال ای دی آرین  و یا در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام و یا همچنین عدم رضایتمندی کافیست با کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان شرکت صنایع روشنایی نورجم به شماره ۰۲۱۶۶۳۴۲۱۱۵ و ۰۲۱۶۶۷۱۳۰۲۲ تماس بگیرید و یا از طریق نشانه چت واتس اپ در وبسایت با ما ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است زمان تحویل پروژکتور پس از ثبت نهایی سفارش ، ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد خواهد بود.