پروژکتور اس ام دی فلت

استفاده از ال ای دی های اس ام دی با کیفیت بالا و راندمان نوری بالای ۱۳۰ لومن و عمر طولانی، عملکرد اتلاف حرارت عالی را تضمین می کند. عمر مفید: ۲۵۰۰۰ ساعت؛ درایور آنبورد ، ابعاد کوچکتر تر از نورافکن های سنتی. ضد آب و مقاوم: IP65، که می توان از آن برای فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد.

استفاده از مواد فوق العاده مقاوم مانند شیشه سکوریت و آلومینیوم دایکاست با کیفیت بالا، لامپ را در برابر ضربات و عوامل جوی مقاوم می کند. ایده آل برای روشنایی یک انبار، یک گاراژ، یک منطقه بیرونی مانند یک باغ یا یک راهرو، زمین ورزشی، پارکینگ، و سالن ها….

زاویه تابش ۱۲۰ درجه آن را به یک ابزار روشنایی عالی برای دیوارها و نماها تبدیل می کند. مصرف انرژی بسیار کم: پروژکتور اس ام دی در فضای باز در مقایسه با چراغ های معمولی تا ۸۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند و به طور مستقیم میزان قبض برق را کاهش می دهد. کانکتور ضد آب مخصوص که به شما امکان می دهد نورافکن را به روشی ساده، سریع و طولانی مدت آن را به برق وصل کنید کنید.

پروژکتور SMD چیست:

پروژکتور اس ام دی  را از روی تراشه هایی  زرد رنگ که روی سطح داخلی نصب شده بشناسید. روشنایی این پروژکتور توسط لامپ اس ام دی تولید میشود که نور با کیفیت و شبیه به نور خورشید، بدون پرتو فرابنفش و مادون قرمز تولید می کند. ویژگی اصلی لامپ های SMD  این است که دارای آی سی با پایه کوتاه است که بدون نیاز به لحیم کاری در سوراخ های تعبیه شده در برد قرار می گیرد. فاصله ی موجود میان بردها باعث می شود پروژکتور اس ام دی نور پراکنده وغیر نقطه ای  تولید کند که سایه روشن بوجود نمی آورد.

 

انواع پروژکتور اس ام دی فلت

این پروژکتور در توان های مختلف ۵۰ وات و ۱۰۰ وات و ۲۰۰ وات تولید میشود و دردسترس مصرف کنندگان قرار میگیرد.

 

پروژکتور اس ام دی ضد آب

پروژکتور اس ام دی فلت  درای رتبه IP65  میباشد و قابل استفاده در فضای باز نیز میباشد.

 

 مزیت نسل جدید پروژکتور اس ام دی

یکی از مهمترین مزیت های پروژکتور اس ام دی کاهش مصرف برق نسبت به محصولات سنتی گازی میباشد. از دیگر مزیت های آن میتوان به طول عمر این چراغ اشاره کرد.

 

خرید پروژکتور SMD

جهت خرید و اطلاع از قیمت این پروژکتور میتوانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

 

قیمت پروژکتور اس ام دی

با توجه به تنوع و  توان های متفاوت پروژکتور اس ام  دی میتواند  جهت اطلاع از اخرین قیمت این محصول با کارشناسان فروش شرکت نورجم تماس بگیرید.

تحویل ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از تضمین کالا و نحوه باز پرداخت پول شما در صورت عدم رضایت از کالا با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

 

سایز ۴۰۰ * ۲۵۰ میلیمتر
توان ۱۰۰ تا ۲۰۰ وات
شار نوری ۱۳۰ تا ۱۵۰ لومن بر وات
رنگ نور ۶۴۰۰ کلوین
زاویه تابش ۹۰ °درجه
نوع لامپ اس ام دی
ضریب قدرت ۰٫۸۵
برند ال ای دی اسرام
ولتاژ ورودی ۲۰۰-۲۴۰ ولت
فرکانس ۵۰ Hz
متریال آلومینیوم
وزن چراغ ۱ تا ۱٫۸ کیلوگرم
درجه حفاظت  در برابر گرد و غبار و رطوبت IP65
طول عمر مفید چراغ ۲۵۰۰۰ ساعت
دمای کارکرد -۲۰/+۴۰
گارانتی ۲ سال