پروژکتور ال ای دی

پروژکتور ال ای دی

پروژکتور ال ای دی ابزار های روشنایی با کاربردهای متنوع در دنیای مدرن هستند. ویژگی های منحصر به فرد انتشار نور آن ها می تواند مکان های صنعتی و محوطه های بزرگ را به طور یکنواخت روشن کند و حتی عنصر خاصی از یک نما، بنای تاریخی یا بنای فرهنگی را برجسته کند. نورافکن های LED در طیف رنگی غنی و متنوعی موجود هستند که می تواند هر نیاز و سلیقه ای را برآورده کند. راحتی کاربر، ایمنی در محل کار و مصرف برق کم تنها بخشی از مزایای نورافکن های LED است که آنها را بسیار محبوب کرده است.

پروژکتور های LED بیشتر در کجا استفاده می شود

پروژکتور های LED در درجه اول برای مصارف صنعتی طراحی شده اند تا محیط کاری بهینه و ایمن را ایجاد کنند. اما این تنها کاربرد آنها نیست. پروژکتور ال ای دی به طور فزاینده ای برای بهبود امنیت در محوطه ها یا باغ ها و برای دستیابی به جلوه های تزئینی در فضاهای بیرونی نیز استفاده می شود.

شهرک های صنعتی و کارگاه ها: نورافکن های LED از جمله مناسب ترین منابع روشنایی برای برای کاربرد های صنعتی هستند. آنها هم می توانند مناطق بزرگ را روشن کنند و هم نور را به نقطه ای دقیقاً مشخص که در آن حداکثر دید مورد نیاز است هدایت کنند. نورافکن های LED اغلب در کارخانه ها جهت تامین نور مورد نیاز استفاده می شوند.

فضای باز: پروژکتور ال ای دی طیف وسیعی از مصارف در فضای باز دارند و می توانند در فضاها و مکان های عمومی متعدد، از جمله پارک ها و باغ ها گرفته تا نماها، بناهای تاریخی، بیلبوردها و جاذبه های مختلف دیده شوند. پروژکتور های LED این مکان ها را بیشتر نمایان می کند و همچنین به جلوه های بصری ویژه و برجسته کردن بخش هایی از طراحی کلی کمک می کند.

استفاده در فضاهای اطراف ساختمان های مدرن: در حیاط و باغچه ها و مکان های مشابه واقع در اطراف خانه ها یا ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. پروژکتور ال ای دی امنیت و ایمنی را در شب بهبود می‌بخشد.

کنسرت‌ها، تئاترها و رویدادهای فرهنگی و سرگرمی از جمله مکان هایی می باشند که در آن استفاده از پروژکتور ال ای دی با کیفیت بسیار کاربرد دارد. با قرار گرفتن در اطراف صحنه، آنها به رنگ های مختلف روشن می شوند و یک سری جلوه های بصری و فضای شگفت انگیزی را برای مخاطب ایجاد می کنند. خرید پروژکتور های ال ای دی برای همین منظور در رستوران ها، کافه ها، و غیره مفید می باشد.

پروژکتور ال ای دی با کیفیت امروزه ابزار روشنایی اصلی در استادیوم ها، سالن های ورزشی و زمین های بازی هستند.

همچنین پروژکتور ال ای دی با کیفیت در پالایشگاه های و نیروگاه ها و اماکنی که نیاز به حفاظت در برابر گرد وغبار و گاز را دارند نیز استفاده می شوند.

اگر عاشق حضور در طبیعت هستید و از هر فرصتی برای پیاده روی، پیک نیک یا ماهیگیری استفاده می کنید، پروژکتور های ال ای دی شارژی قابل حمل انتخاب مناسبی برای شما هستند. کمپینگ نیز امروزه بسیار محبوب است. اگر سرگرمی‌ های خود را در عصر انجام می‌دهید یا شب ‌ها را در فضای باز در طبیعت سپری می‌کنید، پروژکتور LED می‌تواند به شما کمک کنند.

مزایا و امکانات پروژکتور های ال ای دی

عمر طولانی: عمر مفید پروژکتور LED می تواند به ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ ساعت کار در دماهای کارکرد مختلف برسد. برای مقایسه، نورافکن های گازی معمولی فقط حدود ۱۰۰۰ ساعت کار می کنند. با انتخاب پروژکتور LED با کیفیت، می‌توانید از چندین سال کارکرد مداوم و با کیفیت بهرمند شوید و تقریباً می توانید تغییر یا  تعویض چراغ های روشنایی را فراموش کنید.

زوایای مختلف انتشار نور: پروژکتور LED ، بسته به نیاز کاربر، دارای  زوایای مختلف پخش نور هستند. به عنوان مثال، با زاویه تابش ۹۰ درجه می توانید یک ویژگی معماری را برجسته کنید. و با زاویه تابش ۱۲۰ درجه می توانید محیط بزرگ تری را نورپردازی کنید.

تعمیر و نگهداری و تعویض آسان: پروژکتور ال ای دی در مقایسه با نورافکن های گازی که جهت تعمییر به تجهیزات خاصی مانند ترانس، استاتر و خازن نیاز داشتند که در هنگام تعویض آنها مشکل ایجاد می کرد، بسیار راحت تر تعویض می شوند. از طرف دیگر،  پروژکتور LED بسیار راحت تر تعمیر می شوند و همانطور که در بالا ذکر شد، عمر مفید بسیار بالایی دارند. بناربراین خرابی پروژکتور ال ای دی بسیار کمتر اتفاق می افتد و در صورت هرگونه خرابی تعمیر آن به راحتی انجام می شود.

مصرف کم: استفاده از پروژکتور LED  با کیفیت باعث کاهش چندین برابری مصرف برق شما می شود. آنها بسیار کارآمد هستند و نور مورد نظر شما را در فضای شما با حداقل مصرف برق فراهم می کنند.

مواد مورد استفاده: تکنولوژی LED مورد استفاده برای ساخت  نورافکن LED برای انسان و محیط زیست کاملا ایمن است. نورافکن های LED برای کاربرانی که می خواهند از چراغ پروژکتور ال ای دی های سازگار با محیط زیست و غیر آلاینده استفاده کند، انتخاب مناسبی است.

قیمت پروژکتور ال ای دی

امروزه با توجه به وزن و حجم کم پروژکتور ال ای دی کاربران می توانند پروژکتور ال ای دی ارزان قیمت را به راحتی تهیه کنند.

همچنین می توانید جهت دریافت قیمت روز پروژکتور ال ای دی به وبسایت شرکت نورجم مراجعه کنید.

خرید پروژکتور ال ای دی

فروش پروژکتور ال ای دی تهران و در هر نقطه ای از کشور که هستید با مراجعه به اینترنت انواع مختلف پروژکتور ال ای دی و به همت کارشناسان کشور پروژکتور ال ای دی ایرانی نیز به  راحتی در دسترس است.

طبقه بندی و انواع اصلی پروژکتور ال ای دی

پروژکتور LED با توجه به ویژگی های مختلف در چندین گروه اصلی موجود می باشند. هر یک از این گروه ها نیازهای کاربر را برآورده می کند و برای ویژگی های مکان و فضاهای متفاوتی مناسب است.

پروژکتور ال ای دی سنتی: این پرطرفدارترین و پرکاربردترین نوع نورافکن LED است. آنها شکل کلاسیک و دستگاه نگهدارنده را با تمام مزایا و مزایای نورپردازی LED را ترکیب می کنند. نورافکن های ال ای دی این گروه را می توان مستقیما به جای نورافکن گازی بدون تغییر در سیستم برق نصب کرد. اگر برای قرار دادن پروژکتور های LED در فضاهای باز برنامه ریزی کرده اید، باید محصولاتی با حداقل درجه حفاظت IP65 انتخاب کنید. پروژکتورLED با پایه نیز در بازار موجود است که نصب را بسیار اسان می کند.

پروژکتور LED سنسوردار: نورافکن ال ای دی سنسوردار تنها زمانی روشن می شود که حرکت در فاصله معینی از پروژکتور LED تشخیص داده شود. در حالی که در صورت نیاز نور مورد نظر را فراهم می کند  باعث صرفه جویی قابل توجهی در برق می شود. نورافکن ال ای دی سنسوردار در نتیجه حرکت و در غروب افتاب روشن می شوند.

پروژکتور ال ای دی RGB: این نوع پروزکتور LED توسط ریموت کنترل می شود و دارای LED هایی به رنگ های قرمز، سبز یا آبی می باشد. ال ای دی ها را می توان به روش های مختلفی ترکیب کرد تا رنگ های روشن و جالب زیادی به دست آورد. این باعث می‌ شود پروژکتور LED RGB به انتخابی ایده‌آل برای رستوران‌ ها، رویداد های عمومی و جشن‌ ها، صحنه‌ ها، جاذبه ‌ها و مکان ‌های دیدنی معماری تبدیل شوند.

نورافکن های LED قابل شارژ: همچنین پروژکتور LED با باتری وجود دارد که می توانند به طور مستقل برای چندین ساعت کار کنند. شما می توانید این پروژکتورهای LED را با استفاده از پریز برق و هم از فندک خودرو شارژ کنید. نورافکن های LED قابل شارژ برای کمپینگ، پیک نیک، ماهیگیری و سایر فعالیت های در فضای باز بسیار مناسب هستند.

نورافکن ال ای دی با قدرت بالا: پروژکتور های ال ای دی ویژه با توان فوق العاده بالای ۷۲۰ وات یا ۹۶۰ وات نیز در بازار موجود است. از اینها برای روشن کردن یکنواخت مناطق بزرگ مانند استادیوم ها و زمین های ورزشی استفاده می شود.

نحوه انتخاب پروژکتور LED مناسب

طیف رو به رشد و متنوعی از پروژکتر های LED در بازار وجود دارد که برای پاسخگویی به نیازها و ترجیحات تا حد امکان طیف گسترده ای از کاربران طراحی شده اند. هنگام انتخاب نورافکن ال ای دی خود، به غیر از نوع پروژکتور ال ای دی، به تعدادی ویژگی مانند درجه قدرت، درجه حفاظت و رنگ بدنه توجه کنید. در اینجا مهمترین چیزهایی است که باید در مورد هر یک از این ویژگی ها بدانید:

رتبه بندی قدرت: نورافکن LED با درجه قدرت متناسب با اتاق یا فضایی که می خواهید روشن شود انتخاب کنید. اگر روشنایی برای فضای نسبتاً کوچک باشد، یک واحد کم توان کار بسیار خوبی را انجام خواهد داد. پروژکتور ال ای دی بزرگ و فوق العاده قدرتمند عمدتاً در استادیوم ها، فرودگاه ها و سایر مکان های عمومی بزرگ استفاده می شوند.

درجه حفاظت: مهم است که دقیقاً در کجا قصد استفاده از پروژکتور LED را دارید. هنگامی که نورافکن LED در اتاق های مرطوب یا خارج از منزل قرار می گیرد، باید دارای درجه حفاظت IP65 باشد که به آن اجازه می دهد در چنین مکان هایی به طور معمول کار کند و دید مطلوب را تضمین می کند.