چراغ سقفی ال ای دی آویز مدل یوفو

 

چراغ‌های یوفو سقفی ال ای دی آویز در ارتفاعات کاربرد ها و تقاضای زیادی دارند، در واقع با توجه به بازخورد مشتریان و سفارش‌های مکرر، محبوبیت آنها در موارد بسیاری ثابت شده است. این یک شکل جدید از قسمت بالا در بازار است و آنها قبلاً به دلیل عملکرد اثبات شده و قیمت خوب، جای لامپ سنتی / چراغ گازی را گرفته اند.

چراغ سقفی ال ای دی آویز مدل یوفو ، که به دلیل شکل منحصر به فرد، زیبا، اندازه کوچک و وزن سبک یوفو نامگذاری شده است. آنها یک اسکلت گنبدی شکل زیبا دارند و دارای لامپ های ال ای دی هستند که هر فضایی را به خوبی روشن می کند.

روشنایی فوق العاده ۱۳۰ تا ۱۵۰ لومن بر وات و بهره بری از تراشه های ال ای دی ۳۰۳۰ با کارایی بالا که نور یکنواخت تری دارند و با استفاده از لنز های یو وی امکان ارائه نور بهینه و در عین حال استفاده از حداقل فضا را فراهم می کند.

عملکرد اتلاف حرارت بهتر منبع نور با استفاده از خیتسینک مناسب و اتلاف گرمای پره کاملاً با هم ترکیب شده اند تا گرما را به طور مؤثر منتقل کنند و در نتیجه دمای داخل بدنه لامپ را کاهش داده و به طور مؤثری از طول عمر منبع نور و منبع تغذیه اطمینان حاصل کنند.

طراحی جمع و جور و ظاهر خوب. آنها به هیچ بازتابنده ای نیاز ندارند که به تمرکز مجدد نور و کاهش تابش خیره کننده کمک کند. علاوه بر این، چراغ‌های سالنی ال ای دی اویز طرح یوفو دارای زاویه نور داخلی هستند که به هدایت و فوکوس کردن نور در زوایای ۶۰، ۹۰، ۱۲۰ درجه بسیار کمک می‌کند.

جریان و ولتاژ ثابت باعث پایداری کیفیت آنها می شود. ولتاژ قابل اجرا، مانند AC85-265V / 100-240V / 100-277V / 100-305V یا AC200-520V سفارشی، که بر بی ثباتی ناشی از بالاست که شبکه برق و آلودگی صوتی تولید می کند غلبه می کند و همچنین از تحریک جلوگیری می کند.

رتبه حفاظتی بالای IP65 دارای عملکرد ضد آب و ضد گرد و غبار خوبی است که باعث می شود به دلیل تفاوت دمای محیطی به طور موثر از غبار جلوگیری کنند.

نصب آسان. در مقایسه با لامپ های صنعتی حجیم و سنگین سنتی، اندازه کوچک و وزن سبک آنها نصب و جابجایی آنها را آسان تر می کند. این همچنین به معنای صرفه جویی نسبی در هزینه حمل و نقل است.

به عنوان یک نوع جدید از لامپ های صنعتی، چراغ های LED UFO نیروی اصلی نورپردازی تجاری در حال حاضر و راه حل کامل روشنایی برای فضاهای بزرگ و بلند هستند. به عنوان مثال، هر مکانی که ارتفاع سقف بالاتر از ۱۲ متر یا بالاتر باشد، یک مورد عالی برای استفاده از چراغ های یوفو است.

آنها دارای طیف گسترده ای از کاربردها هستند، مانند:

انبار، کارگاه، سالن ورزشی، کارخانه، فروشگاه مواد غذایی، مرکز توزیع، کلیسا، مدرسه، کازینو، فروشگاه خرده فروشی، پمپ بنزین، ایستگاه راه آهن و پرسرعت، سالن نمایشگاه، فرودگاه، گاراژ، نور انبار، نور سایبان یا موارد مشابه.

همانطور که از توضیحات بالا مشخص است چراغ های ال ای دی سقفی سالنی اویز طرح یوفو یک انتخاب عاقلانه برای کسب و کار شما است.

تحویل ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان فروش نورجم تماس بگیرید.

جهت اطلاع از تضمین کالا و نحوه باز پرداخت پول شما در صورت عدم رضایت از کالا با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

سایز ۴۰۰ * ۲۵۰ میلیمتر
توان ۱۰۰ تا ۱۵۰ وات
شار نوری ۱۳۰ تا ۱۵۰ لومن بر وات
رنگ نور ۲۸۰۰،۴۴۰۰،۶۴۰۰ کلوین
زاویه تابش ۹۰ °درجه
نوع لامپ ال ای دی
ضریب قدرت ۰٫۸۵
برند ال ای دی اسرام
ولتاژ ورودی ۲۰۰-۲۴۰ ولت
فرکانس ۵۰ Hz
متریال آلومینیوم
وزن چراغ ۱٫۸ کیلوگرم
درجه حفاظت  در برابر گرد و غبار و رطوبت IP65
طول عمر مفید چراغ ۵۰۰۰۰ ساعت
دمای کارکرد -۲۰/+۴۰
گارانتی ۲ سال