چراغ دیواری دکوراتیو

چراغ دیواری دکوراتیو

نورپردازی دیواری نقش مهمی در طراحی نور دارد و مهم نیست که چه سبکی را ترجیح می دهید، اصول نحوه انتخاب چراغ های دیواری دکوراتیو باید درک شود تا با موفقیت از آنها در هر اتاق استفاده شود. نقش آنها در یک فضای داخلی به همان اندازه تزئینی است که کاربردی است.

 

چرا نورپردازی دیوار مهم است؟

چراغ های دیواری یک ضرورت برای نورپردازی و طراحی در هر اتاقی هستند، آنها باید مفید باشند زیرا از زمان شمع روی یک دیوارکوب سنگین وجود داشته اند! آنها فرصت اصلی برای معرفی یک منبع یا “لایه” نور هستند که بین سقف و سایه های پایینی نورپردازی میز قرار گرفته و افراد و اشیاء را تقریباً در ارتفاع سر روشن می کند. این روشنایی برجسته جانبی در یک فضا به از بین بردن سایه های ایجاد شده در زیر بینی و چشم افراد از نورهای پایین و چراغ های سقفی کمک می کند. این نورپردازی «سطح انسانی» یک عنصر کلیدی برای هر محیط روشنایی موفق است.

در این دوره LED چراغ‌های دیواری دیکوراتیو به چراغ‌های کاربردی مدرن تبدیل شده‌اند، چراغ‌های مطالعه، طیف گسترده‌ای از نورپردازی برجسته را ارائه می‌دهند، به روشنایی عمومی کمک می‌کنند و از ما در مواقع اضطراری محافظت می‌کنند.

 

محل استفاده از نورپردازی دیواری دکوراتیو

فکر کردن به اتاقی که مناسب دیوارکوب نباشد، دشوار است، بنابراین بیایید با در نظر گرفتن نوع نوری که ایجاد می‌کنند، ببینیم کجا بهتر عمل می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر از چراغ دیواری دکوراتیو با نورجم تماس بگیرید.

 

نورپردازی تاکیدی

آینه‌های حمام مکانی فوق‌العاده برای چراغ‌های روشویی خطی هستند که هر طرف شیشه را با یک طرح طراحی قاب می‌کنند و چهره بینندگان را از هر دو طرف با نوری جذاب می‌شویند که سایه‌های نور پایین را نفی می‌کند.

آثار هنری همیشه از نورپردازی بهره می‌برند و یک لایه برجسته به اتاق اضافه می‌کنند. نورپردازی تصویر روی هر پوستر یا اثر هنری ایده‌آل است یا می‌توان آن را بالاتر قرار داد تا نور روی یک گروه پخش شود تا نور ملایمی به اتاق بتابد. نورافکن های سطحی که در فاصله ۸ تا ۱۲ سانتیمتری از دیوار قرار گرفته اند نیز نور زیبایی را در سراسر تصاویر می شویند.

 

روشنایی متمرکز

روشنایی متمرکز می تواند از دیوار برای روشن کردن یک سطح یا منطقه برای انجام یک کار بیاید. این می تواند توسط چراغ های دیواری اتاق خواب که در جایی که نور معمولی میز قرار می گیرد خوانده شود. چراغ های دیواری مطالعه LED کنار تخت به طور خاص یک پرتو روشن و محکم از نور را برای خواندن قبل از خواب فراهم می کند.

دفاتر خانگی با فضای محدود میز همچنان می توانند از نور مستقیم نورافکن قابل تنظیم دیواری به جای لامپ میز بهره مند شوند. آشپزخانه‌هایی با سقف‌های بلند می‌توانند نور قوی را بر روی قسمت‌های آماده‌سازی و شستشوی سینک‌ها و میز کار قرار دهند. نور دیوار جهت دار منبع نور را نزدیک به محل مورد نیاز فراهم می کند.

میزهای ناهار خوری برای غذا خوردن و کار کردن به نورپردازی نیاز دارند، بنابراین از چراغ های دیواری برای پرتاب نور به سطح میز به عنوان جایگزینی برای زمانی که نمی توان از نورگیرهای پایین استفاده کرد، استفاده کنید.

 

نورپردازی محیط

به یاد داشته باشید که همه اتاق ها نیاز به یک نور کلی دارند که باید از منابع مختلف ساخته شود و از یک موقعیت تک مرکزی بالای سر روشن نشود. نورپردازی دیواری می‌تواند نقش کلیدی در افزودن محیط از موقعیت‌های مختلف داشته باشد و به درخشندگی کلی با جیب‌های نور کمک کند.

نورپردازی از چراغ‌های دیواری، منبع نور را بیش از هر راه‌حل دیگری به سقف نزدیک‌تر می‌کند و بازتاب قدرتمندی از نور محیط را از سقف به اتاق بازمی‌گرداند.

نورپردازی راهروی بیرونی یک خانه معمولاً به دیوار بیرونی بستگی دارد که روی یک چراغ دیواری PIR نصب شود تا حضور کاربر را حس کند و چراغ ها را روشن کند، چه برای راحتی یا امنیت. یک جفت چراغ دیواری بالا و پایین برای روشنایی مفید یک درب ورودی را کاملا قاب می کند و همیشه عالی به نظر می رسد.

سطوح نور و جهتی که از آن می آید مستقیماً بر جو یک فضا تأثیر می گذارد، بنابراین از چراغ های دیواری به عنوان منابع عالی برای کم کردن نور محیط و روشنایی برجسته استفاده کنید تا حالتی آرام داشته باشید.

 

انواع چراغ دیواری دکوراتیو

به‌عنوان متخصص نور، ما معمولاً فکر می‌کنیم که انتخاب چراغ دیواری شما باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد ظاهر آن، با آنچه که باید انجام دهد، شروع شود. با این حال، نحوه هماهنگی آن با اتاق به همان اندازه مهم است، بنابراین با تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یک بیانیه تزئینی است یا یک ادغام دقیق از نور با فضای داخلی شروع کنید. نورپردازی دیوار می تواند به نقطه کانونی تبدیل شود که اکثر اتاق ها به آن نیاز دارند، اما در طراحی داخلی کمتر می تواند بیشتر باشد، بنابراین شما می توانید در انتخاب جسورانه عمل کنید بدون اینکه فضا را با بیانی بیش از حد مختل کنید. این تعادل خوبی است اما در نهایت هیچ قانونی برای پیروی وجود ندارد و سلیقه خوب ذهنی است، بنابراین اگر شک دارید دوباره فکر کنید و همیشه مراقب باشید که دیوارکوب های شما چگونه بر فضای داخلی کلی تأثیر می گذارد.

برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.