چراغ خیابانی اس ام دی

 

چراغ خیابانی  SMDبا طیف گسترده ای از توان های ۲۰وات تا ۳۰۰ وات تولید میشود و عمدتا برای روشنایی فضای باز استفاده میشود. چراغ‌ خیابانی اس ام دی از چیپ ‌ها و درایورهای SMD برای کیفیت بهتر و قابل اعتماد تولید میشوند. همچنین در چراغ های خیابانی اس ام دی می توان آن را با سنسور روز/شب برای روشنایی جاده استفاده کرد. این چراغ در رنگ روشن معمولاً در رنگ های سفید گرم، سفید خنثی و سفید سرد ۷۰۰K-6500K موجود است. از چراغ خیابانی اس ام دی به طور گسترده در مناطقی مانند جاده های شهری، میدان ها، مناطق مسکونی، باغ ها، زمین های ورزشی و غیره استفاده می شود.

چراغ خیابانی SMD   از آلومینیوم دایکاست با هیتسینگ حرارتی پره های آلومینیومی با کیفیت بالا و شیشه مقاوم با استحکام بالا برای تابش بهتر نور ساخته شده است. منبع نور آن از تراشه های SMD با قدرت بالا با کیفیت بالا با عمر مفید تا ۵۰۰۰۰ ساعت ساخته شده است و وات روشن را می توان با توجه به نیازها ی مختلف سفارش کرد. علاوه بر این، چراغ های خیابانی اس ام دی در برابر آب، گرد و غبار و رعد و برق مقاوم هستند و آنها را برای استفاده در فضای باز ایمن میباشند.

مزایا

چراغ خیابانی اس ام دی برای مناطق بیرونی از جمله خیابان ها، جاده ها، پارکینگ ها و مناطق عابر پیاده ایده آل هستند. شعاع نوری لامپ های اس ام دی در فضای باز با طراحی خوب می توانند با استفاده از انرژی کمتر و با یکنواختی بهبود یافته، روشنایی بهتری برای سطح مورد نیاز را فراهم کنند. چراغ‌های خیابانی  اس ام دی همچنین عمر طولانی‌تری دارند و شار نوری، بهره‌وری انرژی، دوام، کیفیت رنگ، توزیع نور، دفع حرارتی و هزینه‌های کم را شامل میشوند.

ارتفاع نصب

چراغ‌های خیابانی اس ام دی با توان های متفاوتی جهت نصب بر پایه ها و برج های روشنایی با ارتفاعات مختلف زا ۶ متر تا ۱۸ متر در دسترس قرار دارند.

شار نوری

با نسل جدید ال ای دی ها خرید بر حسب لومن مهم‌تر از خرید با وات است. در حالی که وات میزان انرژی مورد نیاز برای نورپردازی محصولات را اندازه گیری می کند، لومن ها میزان نور تولید شده را اندازه گیری می کنند. این بدان معنی است که هر چه لومن محصول بیشتر باشد، شار نوری روشن تر است. به جای خرید محصولات بر اساس میزان مصرف انرژی (وات)، مصرف کنندگان باید میزان نوری را که به ما می دهند (لومن) در نظر بگیرند.

وات

وات اندازه گیری مصرف انرژی لامپ است – نه میزان نوری که لامپ می فرستد. لامپ های کم مصرف از وات کمتری استفاده می کنند تا همان مقدار روشنایی (لومن) را از خود بفرستند. به همین دلیل، LED یا اس ام دی ها (که معمولاً در مقایسه با لومن ها وات پایینی دارند) نه تنها به کاهش مصرف انرژی کمک می کنند، بلکه قبض برق را نیز کاهش می دهند.

دمای رنگ نور

دمای رنگ به ظاهر رنگ نوری اشاره دارد که از چراغ خیابانی اس ام دی می آید. ارزیابی عملکرد لامپ‌ها از ویژگی‌های مهمی است زیرا دمای رنگ، حال و هوای فضایی را که نور می‌دهید ایجاد می‌کند و بنابراین می‌تواند بر رفتار خرید یا عملکرد کاری تأثیر بگذارد. رنگ ظاهری منبع نور بر حسب کلوین اندازه گیری می شود. هر چه دمای کلوین بالاتر باشد، نور سفیدتر است.

قیمت چراغ خیابانی اس ام دی

با توجه به تولید این چراغ با توان های مختلف جهت نصب در ارتفاعات متفاوت قیمت های این محصول متفاوت میباشند بنابراین جهت دریافت مشاوره و خرید و اطلاع از اخرین قیمت این محصول میتوانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

تحویل ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان فروش نورجم تماس بگیرید.

جهت اطلاع از تضمین کالا و نحوه باز پرداخت پول شما در صورت عدم رضایت از کالا با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

طول ۳۴ تا ۶۸ سانتیمتر
توان ۱۰۰،۱۵۰،۲۰۰،۲۵۰،۳۰۰
شار نوری ۱۳۰ تا ۱۵۰ لومن بر وات
رنگ نور ۲۸۰۰،۴۴۰۰،۶۴۰۰ کلوین
زاویه تابش ۹۰ °درجه
نوع لامپ اس ام دی
ضریب قدرت ۰٫۸۵
برند ال ای دی اسرام
ولتاژ ورودی ۲۰۰-۲۴۰ ولت
فرکانس ۵۰ Hz
متریال آلومینیوم
وزن چراغ ۱٫۸ کیلوگرم
درجه حفاظت  در برابر گرد و غبار و رطوبت IP65
طول عمر مفید چراغ ۵۰۰۰۰ ساعت
دمای کارکرد -۲۰/+۴۰
گارانتی ۲ سال