پروژکتور سی او بی قاب شیشه ای

پروژکتور سی اوبی تولید شده از جنس آلومینیوم  با درجه حفاظت IP65 یکی از بهترین انتخاب ها برای نورپردازی های معماری است که به طور گسترده در پارک ها، میادین، بیلبوردها، پل ها، زمین های ورزشی، نما ساختمان استفاده می شود. پروژکتور سی او بی دارای راندمان بالای خروجی لومن از توان نسبتا کم است. پروژکتور سی او بی برای نور صحنه، نور کلی ساختمان، نور پل ها، نور قلعه، نور برج و غیره مناسب است.

 

COB چیست؟

لامپ COB نوعی لامپ LED است که COB مخفف Chip-On-Board است. لامپ های COB اساساً مجموعه‌ای از تراشه‌های ال‌ای‌دی هستند که به طور محکم در کنار هم قرار گرفته‌اند و به زیرلایه‌ای مانند کاربید سیلیکون متصل می‌شوند. در واقع این یک تراشه LED بزرگ ایجاد می کند که یکنواختی روشنایی عالی دارد، بنابراین برای عکاسان و فیلمسازان ایده آل است.

وقتی بیشتر مردم به LED فکر می کنند، احتمالاً به چراغ های کوچک منحصر به فردی فکر می کنند که در مدرسه هنگام یادگیری در مورد الکترونیک با آنها آزمایش کردند. این نوع از ال ای دی های گرد منفرد DIP LED یا Dual In-Line Package نامیده می شوند. آنها همچنین از نوع LED هایی هستند که ممکن است در کنترل پنل پیدا کنید تا روشن یا خاموش بودن سوئیچ را نشان دهند. LED های DIP ارزان هستند، اما حجیم هستند و خیلی قدرتمند نیستند.

با در نظر گرفتن یک چیپ LED مربعی ۱۰mm x 10mm به عنوان مثال، شما فقط ۹ LED DIP را روی مربع قرار می دهید. شما می توانید ۳۴۲ LED COB را در همان فضا قرار دهید، بنابراین می توانید فوراً مزیت را در نوری که برای عکاسان استودیویی یا فیلمسازان طراحی شده است ببینید. با استفاده از نور بسیار کوچکتر می توان منبع نور بسیار روشن تری ایجاد کرد.

اگر قرار باشد نور در یک عکس ظاهر شود، یک لامپ COB به عنوان یک منبع نور منفرد ظاهر می‌شود، جایی که پانل‌های LED قدیمی‌تر که از صدها LED DIP ساخته شده‌اند، اغلب یک الگوی گورخری را همراه با یکنواختی پانل بسیار کمتر نشان می‌دهند.

چراغ‌های COB از نظر نحوه کار نیز نسبتاً ساده هستند و این یک طراحی قوی و قابل اعتماد ایجاد می‌کند. با آرایه بزرگی از DIP LED های قدیمی، هر LED جداگانه مدار خود را برای تغذیه آن دارد. یک COB تنها دارای یک مدار واحد است، با اینکه کل پانل COB به عنوان یک نور واحد عمل می کند، علیرغم اینکه دارای چندین پنل LED کوچک است.

یکی از نکات منفی چراغ COB، به خصوص در سناریوی استودیویی، گرمایی است که ایجاد می شود. با چنین مقدار عظیمی از انرژی نوری ایجاد شده در یک منطقه کوچک، گرما بسیار موضعی است و نیاز به خنک کننده غیرفعال و فعال دارد. خنک کننده غیرفعال در چراغ های استودیو COB توسط هیت سینک های عظیمی انجام می شود که پانل COB نصب شده در جلو را احاطه کرده اند. در عکس گودوکس SL-60 به وضوح می توانید آن را ببینید.

خنک کننده فعال در صورت لزوم، و این بدان معنی است که یک فن در داخل هد وجود دارد. در یک استودیوی عکاسی عکس، فن یک مشکل کوچک است، اما اگر نیاز به ضبط صدا دارید، می‌تواند برای فیلمسازان مشکل ایجاد کند. بعید است که یک چراغ COB ​​منفرد مشکلی ایجاد کند، اما اگر تعداد زیادی از آنها را داشته باشید، باید از آن آگاه باشید. همچنین شایان ذکر است که هرچه چراغ‌هایی که خریداری می‌کنید ارزان‌تر باشند، پنکه‌ها ارزان‌تر و پر سر و صداتر خواهند بود.

 

ساختار

پروژکتور COB از دو تراشه ۰f 50W Epistar COB LED با روشنایی بالا ۱۰۰lm/W استفاده می کند. کار با درایور جریان ثابت که در جعبه برق ضد آب مهر و موم شده است، خروجی لومن عملی پس از شیشه با گذرندگی بالا ۸۰lm ~ 90lm/W است. LightAge LED 100W COB Flood Light از بدنه آلومینیومی ریخته گری ضخیم، سنگین تر اما برای دفع سریع گرما خوب است. شیشه سکوریت شفاف حداکثر نور و همچنین محافظت قابل اعتماد از تراشه داخلی را فراهم می کند.

 

خرید پروژکتور سی او بی

جهت  اطلاع از اخرین قیمت  پروژکتور سی او بی میتوانید با کارشناسان فروش شرکت نورجم تماس بگیرید.

 

فروش پروژکتور سی او بی:

تحویل ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از تضمین کالا و نحوه باز پرداخت پول شما در صورت عدم رضایت از کالا با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

ابعاد
توان ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰ وات
شار نوری ۱۳۰ تا ۱۵۰ لومن بر وات
رنگ نور ۲۸۰۰،۴۴۰۰،۶۴۰۰ کلوین
زاویه تابش ۱۲۰ °درجه
نوع لامپ سی او بی
ضریب قدرت ۰٫۸۵
برند ال ای دی اسرام
ولتاژ ورودی ۲۰۰-۲۴۰ ولت
فرکانس ۵۰ Hz
متریال آلومینیوم
وزن چراغ ۱٫۸ کیلوگرم
درجه حفاظت  در برابر گرد و غبار و رطوبت IP65
طول عمر مفید چراغ ۵۰۰۰۰ ساعت
دمای کارکرد -۲۰/+۴۰
گارانتی ۱ سال