پروژکتور ال ای دی رشد گیاه فول اسپکتروم

 

مدل اسپکتروم ۲۲۰ ولت ارغوان

پروژکتور ال ای دی رشد گیاه دارای بدنه با رنگ بندی متنوع الکترو استاتیک جهت تطاب با دکوراسیون، دارای سنسور حرارتیريال مقاوم در برابر نوسانات برق،قابل تعمیر و بازیافت، ضد آب و رطوبت،قابلیت تنظیم جهت تابش و نیز امکان نصب سیم دو شاخه دار در طول دلخواه جهت جابجایی، ترکیبی از پروژکتور و لامپ و دارای حباب دیفیوزر جهت پخش نور مساوی به تمامی نقاط گیاه (برخلاف محصولات مشابه که نور تیز به سرشاخه ها و سایه و تیرگی به نقاط دیگر ی رسد)، دارای طیف های کامل (nm840 –nm380) جهت رشد زایشی و رویشی در ریشه، تنه، ساقه،برگ، گل،میوه و جلوگیری از رشد علفی و طولی گیاه.

 

مزایای پروژکتور ال ای دی رشد گیاه

مناسب برای تمامی گل های خانگی، فروشندگان و پرورش دهندگان گل در گخانه های صنعتی، معمولی، آئرو و هیدروپونیک، آکواریوم پلنت، نور پردازی در نمای بیرونی، پاسیو و دکور منازل بدون  کوچک ترین آسیب به انسان و حیوانات خانگی، فاقد اشعه UVA

 

نکات مهمی که قبل از خرید پروژکتور ال ای دی رشد گیاه باید بدانید

استفاده ثابت در یک نیمه از روز توصیه می شود که این زمان با توجه به سایه دوست و یا آفتاب دوست بودن گیاه بین ۷ تا ۱۵ ساعت می باشد. و لازم است که نیمه تاریک شب، به استراحت و غبار پاشی گیاه اختصاص داده شود و از جابجا کردن مکرر این زمان و روشن خاموش کردنهای پی در پی نور جدا خودداری شود. بهتر است هر چند هفته یکبار گلدان ها برای نورگیری مناسب تر جابجا و یا در جای خود چرخانده شوند این محصول در شرایط واقعی و محیط تست شده و در دو هفته اول متوجه تغییر جهت گیاهان بسمت پروژکتور ارغوان و پس از ۴۰ تا ۵۰ روز پس از مصرف، متوجه شادابی و رشد گیاه خواهید شد.

 

موارد استفاده از پروژکتور ال ای دی رشد گیاه

این پروژکتور جهت گیاهانی است که فقط به دلیل عدم نور کافی ، از رشد بازمانده اند و علت های دیگر شامل خاک ضعیف،زهکشی نامناسب،آبیاری و رطوبت، بیماری و افت و سایر موارد نیز باید بررسی گردد.حداقل ارتفاع پروژکنور از تاج گل ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر باشد و نور آن حداقل برای ۴ متر مربع کافی است.

 

خرید پروژکتور ال ای دی رشد گیاه

جهت اطلاعات بیشتر ،خرید پروژکتورهای ال ای دی رشد گیاه و یا در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام و یا همچنین عدم رضایتمندی کافیست با کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان شرکت صنایع روشنایی نورجم به شماره ۰۲۱۶۶۳۴۲۱۱۵ و ۰۲۱۶۶۷۱۳۰۲۲ تماس بگیرید و یا از طریق نشانه چت واتس اپ در وبسایت با ما ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است زمان تحویل پروژکتور پس از ثبت نهایی سفارش ، ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد خواهد بود.