محافظ برق چهارخانه آنالوگ

محافظ 4 خانه آنالوگ

دارای کابل ۱٫۵ ، ۳ و ۵ متری

امروزه با توجه به هزینه زیاد تعمیرات لوازم اداری و خانگی یکی از مهمترین اقدامات جهت جلوگیری از این هزینه ها استفاده از پریز های  محافظ با کیفیت میباشد.

محافظ برق چهار خروجی از دستگاه های الکترونیکی شما در برابر نوسانات ولتاژ ورودی محافظت می کند. برای کامپیوتر های کاری، چاپگرها، مودم های پهنای باند، سیستم های سینمای خانگی و لوازم الکترونیکی روزمره ایده آل است. این محافظ برق دارای طراحی باریک و براق است و دارای گارانتی سه  ساله تعویض محصول و گارانتی تجهیزات داخلی می شود.

لطفاً توجه داشته باشید: اجزای محافظ داخل محافظ‌های ولتاژ افزایش ولتاژ را جذب می‌کنند تا از دستگاه‌های متصل شما محافظت کنند که به این معنی است که در نهایت فرسوده می‌شوند. آنها را هر ۳ سال یا بلافاصله پس از هر رویداد افزایش ولتاژ اضافی مانند طوفان یا قطع برق، تعویض کنید، زیرا محافظ‌های ولتاژ در صورت قرار گرفتن در معرض حوادث با شدت بالا سریع‌تر تخریب و دچار اسیب قطعات داخلی می‌شوند. به طور دوره ای محفظه محافظ برق و کابل را برای علائم اسیب  یا گرما یا حرارت بالای بررسی کنید. یک محافظ برق تاریخ مصرف گذشته پس از سه سال استفاده  را با یک محافظ جدید در پایان عمر مفید آن تعویض کنید.

تولید شده  از مواد ای ابی اس

تحویل ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با کارشناسان فروش نورجم تماس بگیرید.

جهت اطلاع از تضمین کالا و نحوه باز پرداخت پول شما در صورت عدم رضایت از کالا با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

طول کابل ۱٫۸ . ۳ و ۵ متری
تعداد خروجی چهار  خروجی
متریال خارجی ای بی اس
رنگ سفید
مکانیزم داخلی سرامیکی
محافظ ارت دارد
برند پارت الکتریک
ولتاژ ورودی ۲۰۰-۲۴۰ ولت
گارانتی ۲ سال
وزن ۳۰۰ گرم
درجه حفاظت ضد گرد و غبار و رطوبت