لامپ ال ای دی حبابی

لامپ ال ای دی حبابی

بنابر تحقیقات انجام گرفته در جهان، ۸۶ درصد خانه‌های جهان که دارای برق هستند، دارای حداقل یک عدد لامپ ال ای دی در خانه خود هستند! یکی از بهترین و به صرفه ترین نوع لامپ‌های ال ای دی نیز مدل‌های لامپ ال ای دی حبابی هستند.

از اصلی ترین علت‌های معروف و پر استفاده شدن این نوع لامپ‌ها می‌توان به داشتن عمر طولانی تر، کم مصرف بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست اشاره کرد.

ما نیز امروز تصمیم داریم تا با بررسی انواع و قیمت لامپ حبابی ال ای دی، شما را در انتخاب و خرید لامپ led حبابی راهنمایی کنیم.

تاریخچه لامپ ال ای دی

در مورد اینکه لامپ ال ای دی دقیقا در چه زمانی اختراع شد نمی‌توان به طور دقیق نظر داد اما طبق دست نوشته‌ها و مستندات باقی مانده از گذشته می‌توان گفت که جرقه و ایده اولیه برای تولید لامپ‌های ال ای دی حبابی در سال ۱۹۰۷ میلادی و توسط یک مهندس رادیو بریتانیایی به نام هنری جوزف راند شروع شد.

انواع لامپ ال ای دی حبابی

بسته به هدف شما از استفاده از این لامپ، مدل و میزان نوردهی این لامپ‌ها با یکدیگر متفاوت است. در این بخش قصد داریم به بررسی انواع لامپ led حبابی بپردازیم:

  1. لامپ ال ای دی حبابی معمولی: از یک بخش پایینی به همراه یک حباب تشکیل شده است. بسته به میزان توان نوردهی و یا بعضا برای زیبایی، اندازه حباب آنها متغیر است. به گفته بسیاری از افراد، این نوع لامپ دارای امنیت و طول عمر بیشتری نسبت به لامپ ال ای دی بدون حباب است.
  2. لامپ ال ای دی حبابی استوانه ای: حالت این نوع لامپ‌ها به صورت حباب استوانه ای است که این امر باعث بیشتر پخش شدن نور نسبت به حالت عادی می‌شود. از این نوع لامپ‌ها بیشتر در مکان‌هایی مانند میوه فروشی و یا رستوران‌ها استفاده می‌شود.
  3. لامپ ال ای دی حبابی مات: یکی دیگر از راه‌های افزایش پخش شدن نور و حذف نور مستقیم، استفاده از یک سطح مات برای پخش کردن نور است که خوش بختانه اکثر لامپ‌های ال ای دی حبابی موجود در بازار نیز به همین صورت هستند.
  4. لامپ ال ای دی حبابی شفاف: اگر قصد داشته باشید از این لامپ برای افزایش زیبایی محلی استفاده کنید، این نوع لامپ‌های شفاف معمولا زیبایی بیشتری را به محل می‌دهند.
  5. لامپ ال ای دی حبابی فیلامنتی: این نوع لامپ ال ای دی حبابی جدید، میزان مصرف برق مشابهی با دیگر لامپ‌های ال ای دی دارد با این تفاوت که نسبت به سایرین، کمتر گرم شده و آسیب کمتری به طبیعت می‌رساند. همچنین، از آنجایی که این لامپ‌ها شفاف هستند، زیبایی بیشتری را به ارمغان می‌آورد.
  6. لامپ ال ای دی حبابی رنگی: حباب به کار رفته بر روی لامپ‌های ال ای دی حبابی می‌تواند از هر رنگی که تمایل داشته باشید باشد. اگر قصد داشته باشید از لامپ led حبابی برای افزایش زیبایی بخش خاصی از خانه خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود حتما این نوع لامپ حبابی را نیز امتحان کنید.

لامپ بکار رفته در اکثر گیم نت‌ها و یا برخی از نمایشگاه‌ها از نوع رنگی است.

  1. لامپ ال ای دی حبابی صنعتی: این نوع لامپ‌ها جزو لامپ‌هایی با توان روشنایی بیش از ۱۲۰ وات هستند که به دلیل داشتن سوراخ‌های زیاد در آن‌ها، کمتر از حد استاندارد گرم می‌شوند و نمی‌شکنند. از سوی دیگر نیز، برای اکثر لامپ‌های صنعتی می‌توان یک محافظ نیز نصب کرد.

بنابراین این نوع لامپ‌های حبابی برای استفاده در کارخانه‌ها جزو بهترین لامپ ال ای دی حبابی هستند.

خرید لامپ ال ای دی حبابی

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، قبل از آن که تصمیم به خرید لامپ led حبابی کنید، از مدل و علت استفاده از این نوع لامپ حبابی خود مطمئن شوید.

به طور مثال اگر قصد دارید از این لامپ برای تالار خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌گردد از لامپ‌های حبابی مات آفتابی و مهتابی ترکیبی استفاده کنید.

فروش لامپ ال ای دی حبابی

صنایع روشنایی نورجم امادگی فروش لامپ led حبابی و ارسال آن به تمامی‌نقاط ایران را داراست.

قیمت لامپ ال ای دی حبابی

معمولا قیمت لامپ led حبابی در حال حاضر در مقایسه با لامپ‌ها رشته ای بالاتر بوده ولی در عوض در مصرف برق به صرفه تر بوده و به سلامت افراد آسیب کمتری می‌رساند.

شما می‌توانید انواع لامپ‌های ال ای دی حبابی را از طریق شرکت نورجم تهیه کنید.